İcbari Avtomobil Sığortası üzrə Sığorta Hadisəsi Baş Verərsə:
-
Hadisə baş verdikdə:
- Dərhal 102 nömrəsinə zəng edərək DİN/DYP əməkdaşlarını hadisə yerinə çağırın.
- Əgər hadisə nəticəsində xəsarət alan şəxslər varsa, onların həyatını xilas etmək üçün 103 (Təcili yardım), 112 (FHN) və digər aidiyyəti qurumlara məlumat verin.
-
Sığorta şirkətinə məlumat vermək:
- Hadisədən dərhal sonra nəqliyyat vasitəsinin icbari sığortasını təmin edən sığorta şirkətinə məlumat verilməlidir.
- Sığorta şəhadətnaməsində sığortaçının qaynar xətt nömrələri qeyd olunur. Əgər bu nömrələri bilmirsinizsə, 9707 SMS xidmətindən istifadə edin.
- Zərərvuran nəqliyyat vasitəsinin icbari sığortasının olub-olmaması və hansı sığorta şirkətində sığortalandığı barədə məlumat üçün 9707 qısa nömrəsinə nəqliyyat vasitəsinin dövlət qeydiyyat nişanını göndərin.
-
Hadisə yerini tərk etməyin:
Zərər dəymiş əmlakı olduğu vəziyyətdə saxlayın və sığorta şirkətinə (və ya onun nümayəndəsinə) təqdim edin. Əmlakın yerinin dəyişdirilməsi yalnız aşağıdakı hallarda mümkündür:
- Zərərin qarşısının alınması və həcminin azaldılması.
- Əmlakın digər şəxslərin hərəkətinə mane olmaması.
- Sığorta şirkətinin 5 gün ərzində baxış keçirməməsi.
- Sığorta şirkətinin yazılı razılığı olduqda.
-
Sığorta tələbinin təqdim edilməsi:
- Hadisə barədə şifahi məlumat verdiyiniz vaxtdan etibarən 3 iş günü ərzində sığorta tələbinin formasını sığorta şirkətindən tələb edin.
- Formanı dolduraraq dərhal sığorta şirkətinə təqdim edin.
Qeyd: Hadisə zamanı bütün prosedurların vaxtında və düzgün icra edilməsi kompensasiya prosesinin sürətli və problemsiz aparılmasını təmin edəcək.